27.03.2020

 Temat: Pojemniki i opakowania.

 1) Słownictwo do nauczenia:

 - z podręcznika str. 91 – pojemniki i opakowania (lesson 7.1 - Containers).

 2) Zadania do zrobienia z wykorzystaniem podanego słownictwa:

 - z podręcznika: zadanie 7, str. 83

 - proszę wejść na podane poniżej strony internetowe i wykonać zadanie

 https://learningapps.org/1803866

  Przeczytać proszę najpierw polecenie i nacisnąć na OK. Będzie podświetlone na niebiesko wyrażenie „plate - talerz”. Proszę klikać na jedzenie wypisane na kawałkach układanki, które kładzie się na talerz. Potem nacisnąć na wyrażenie „bowl - miska” i dopasować do tego pojemnika nazwy jedzenia. I tak dalej. glass – szklanka

 https://learningapps.org/9441855

 Dopasuj nazwy jedzenia do odpowiednich obrazków.

  Praca domowa:

 

  - w ćwiczeniach: zadanie 3, 4 str. 77.

 Pracę domową proszę przesłać mi na adres mailowy: lucynazinczuk@o2.pl lub za pośrednictwem dziennika elektronicznego (można zrobić zdjęcie i przesłać albo wypisać w mailu odpowiedzi).


24.03.2020

Proszę wejść na podaną poniżej stronę internetową i wykonać zadanie – temat: przyimki miejsca do utrwalenia:

1) https://learningapps.org/2570837

Następnie proszę przeczytać opis pokoju na podanej stronie internetowej i uzupełnić go odpowiednimi przyimkami miejsca, zgodnie z obrazkiem – kliknąć na białe pole i ukażą się przyimki do wyboru.

2) https://learningapps.org/1735082

Proszę wchodzić na stronę „Insta.Ling” i uczyć się słownictwa. W przyszłym tygodniu będzie praca domowa związana ze słownictwem ze strony Insta.Ling.

Praca domowa:

 Opisz swój pokój (podobnie jak mieliście podane w ćwiczeniu powyżej). Proszę używać konstrukcji „there is – znajduje się (używamy do liczby pojedynczej) lub there are - znajduje się (używamy do liczby mnogiej) oraz przyimków miejsca.

To będzie ocenione. Proszę nie korzystać z gotowych opisów podanych w Internecie. Napisać samemu i przesłać mi na adres mailowy: lucynazinczuk@o2.pl lub za pośrednictwem dziennika elektronicznego.

 

 

 


23.03.2020

 Słownictwo do nauczenia:

- z podręcznika str. 65 – temat: przyimki określające położenie (lesson 5.1).

 

Zadania do zrobienia z wykorzystaniem podanego słownictwa:

- z podręcznika: zadanie 6 str.57,

 -w ćwiczeniach: zadanie 5 str. 53.

- zadanie dodatkowe jako praca domowa z podręcznika: zadanie 7 str. 57 (Proszę przepisać podany opis pokoju i uzupełnić odpowiednimi przyimkami określającymi położenie zgodnie z obrazkiem oraz przesłać mi na adres mailowy: lucynazinczuk@o2.pl).

 Proszę wchodzić na stronę „Insta.Ling” i uczyć się słownictwa. W przyszłym tygodniu będzie praca domowa związana ze słownictwem ze strony Insta.Ling.

 

 


20.03.2020 

Słownictwo do utrwalenia:

- temat: pomieszczenia i przedmioty w domu, obowiązki domowe

Proszę wejść na podane poniżej strony internetowe i wykonać zadania w celu utrwalenia podanego słownictwa.

1) https://learningapps.org/1732734

2) https://learningapps.org/2876791

3) https://learningapps.org/6194269

4) https://learningapps.org/2225625

Proszę wchodzić na stronę „Insta.Ling” i uczyć się słownictwa.

Kolejne zadania do zrobienia będą podane zgodnie z planem lekcji.

 


16.03.2020

Słownictwo do nauczenia:

- z podręcznika str. 91 – tematy: rodzaje sklepów (lesson 7.1)

Zadania do zrobienia z wykorzystaniem podanego słownictwa:

- w ćwiczeniach: zadanie 1, 2, str. 76,

Proszę wchodzić na stronę „Insta.Ling” i uczyć się słownictwa.

Kolejne zadania do zrobienia będą podane zgodnie z planem lekcji.

 


Słownictwo do nauczenia:

z podręcznika str. 65 – tematy: pomieszczenia i przedmioty w domu (lesson 5.1), prace domowe (lesson 5.2).

Zadania do zrobienia z wykorzystaniem podanego słownictwa:

- z podręcznika: zadanie 4 str.56,

- w ćwiczeniach: zadanie 1, 2, 3, 4 str. 52, zadanie 6 str. 53, zadanie 1 str. 54

Wchodzić na stronę „Insta.Ling” i uczyć się słownictwa.

Wszelkie prawa zastrzeżone © Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sątocznie

Realizacja: Superszkolna.pl

Zaszyfrowany adres tej strony