27.03.2020
Temat: Pojemniki i opakowania.
1) Słownictwo do nauczenia:
- z podręcznika str. 91 – pojemniki i opakowania (lesson 7.1 - Containers).
2) Zadania do zrobienia z wykorzystaniem podanego słownictwa:
- z podręcznika: zadanie 7, str. 83
- proszę wejść na podane poniżej strony internetowe i wykonać zadanie
https://learningapps.org/1803866
Przeczytać proszę najpierw polecenie i nacisnąć na OK. Będzie podświetlone na niebiesko wyrażenie „plate - talerz”. Proszę klikać na jedzenie wypisane na kawałkach układanki, które kładzie się na talerz. Potem nacisnąć na wyrażenie „bowl - miska” i dopasować do tego pojemnika nazwy jedzenia. I tak dalej. glass – szklanka
https://learningapps.org/9441855
Dopasuj nazwy jedzenia do odpowiednich obrazków.
Praca domowa:
- w ćwiczeniach: zadanie 3, 4 str. 77.
Pracę domową proszę przesłać mi na adres mailowy: lucynazinczuk@o2.pl lub za pośrednictwem dziennika elektronicznego (można zrobić zdjęcie i przesłać albo wypisać w mailu odpowiedzi).
24.03.2020
Proszę wejść na podaną poniżej stronę internetową i wykonać zadanie – temat: przyimki miejsca do utrwalenia:
1) https://learningapps.org/2570837
Następnie proszę przeczytać opis pokoju na podanej stronie internetowej i uzupełnić go odpowiednimi przyimkami miejsca, zgodnie z obrazkiem – kliknąć na białe pole i ukażą się przyimki do wyboru.
2) https://learningapps.org/1735082
Proszę wchodzić na stronę „Insta.Ling” i uczyć się słownictwa. W przyszłym tygodniu będzie praca domowa związana ze słownictwem ze strony Insta.Ling.
Praca domowa:
Opisz swój pokój (podobnie jak mieliście podane w ćwiczeniu powyżej). Proszę używać konstrukcji „there is – znajduje się (używamy do liczby pojedynczej) lub there are - znajduje się (używamy do liczby mnogiej) oraz przyimków miejsca.
To będzie ocenione. Proszę nie korzystać z gotowych opisów podanych w Internecie. Napisać samemu i przesłać mi na adres mailowy: lucynazinczuk@o2.pl lub za pośrednictwem dziennika elektronicznego.
23.03.2020
Słownictwo do nauczenia:
- z podręcznika str. 65 – temat: przyimki określające położenie (lesson 5.1).
Zadania do zrobienia z wykorzystaniem podanego słownictwa:
- z podręcznika: zadanie 6 str.57,
-w ćwiczeniach: zadanie 5 str. 53.
- zadanie dodatkowe jako praca domowa z podręcznika: zadanie 7 str. 57 (Proszę przepisać podany opis pokoju i uzupełnić odpowiednimi przyimkami określającymi położenie zgodnie z obrazkiem oraz przesłać mi na adres mailowy: lucynazinczuk@o2.pl).
Proszę wchodzić na stronę „Insta.Ling” i uczyć się słownictwa. W przyszłym tygodniu będzie praca domowa związana ze słownictwem ze strony Insta.Ling.
20.03.2020
Słownictwo do utrwalenia:
- temat: pomieszczenia i przedmioty w domu, obowiązki domowe
Proszę wejść na podane poniżej strony internetowe i wykonać zadania w celu utrwalenia podanego słownictwa.
1) https://learningapps.org/1732734
2) https://learningapps.org/2876791
3) https://learningapps.org/6194269
4) https://learningapps.org/2225625
Proszę wchodzić na stronę „Insta.Ling” i uczyć się słownictwa.
Kolejne zadania do zrobienia będą podane zgodnie z planem lekcji.
16.03.2020
Słownictwo do nauczenia:
- z podręcznika str. 91 – tematy: rodzaje sklepów (lesson 7.1)
Zadania do zrobienia z wykorzystaniem podanego słownictwa:
- w ćwiczeniach: zadanie 1, 2, str. 76,
Proszę wchodzić na stronę „Insta.Ling” i uczyć się słownictwa.
Kolejne zadania do zrobienia będą podane zgodnie z planem lekcji.
Słownictwo do nauczenia:
- z podręcznika str. 65 – tematy: pomieszczenia i przedmioty w domu (lesson 5.1), prace domowe (lesson 5.2).
Zadania do zrobienia z wykorzystaniem podanego słownictwa:
- z podręcznika: zadanie 4 str.56,
- w ćwiczeniach: zadanie 1, 2, 3, 4 str. 52, zadanie 6 str. 53, zadanie 1 str. 54
Wchodzić na stronę „Insta.Ling” i uczyć się słownictwa.